teisipäev, 18. september 2007

Tarkus on nagu jõgi - mida sügavam ta on, seda vähem häält ta teeb.

Nii, kes ma siis selline olen. Kaire olen. Viimased 12 aastat olen töötanud Reval Hotels hotelliketi erinevates hotellides ja teinud töid hotelliteenindajast personalijuhini välja. Persaonalitöö ja sellega seonduvalt koolituste teemaga olen tegelenud tänaseks peaaegu 3 aastat. Üsna napilt aga tundub, et olen nüüd leidnud just selle valdkonna, mis tõeliselt rõõmu ja rahuldust pakub. Jaekaubandusse asusin uut ja põnevat otsima käesoleva aasta juunist ja koolitan ja arendan nüüd Rimi 2500 liikmelist meeskonda. Töö sisuks on koolitusvajaduse ja arenguprioriteetide määratlemine ettevõtte eesmärkide saavutamiseks ja määratletu elluviimine läbi efektiivsete ja õigesti valitud koolituste pakkudes õigeid koolitusi õigetele inimestele. Väga põnev ja väljakutseterohke!
Kursuselt ootan eelkõige teoreetilisi teadmisi täiskasvanute koolitamisest. Praktika on olemas ja kui tööd südamega teha siis on ka tulemused head. Aga need saavad alati paremad olla ja minu elufilosoofia on õppida kõigilt ja kõigest. Kursustelt loodan samuti mitte ainult õppematerjalidest tarkust ammutada vaid ka teiste kogemustest ja teadmistest õppida. Mulle meeldib hirmsasti vaielda ja arutleda, kõik inimesed on nii erilised ja erinevad ja igasugune teemade püstitus ja arutelu koos huvitavate inimestega annab väga huvitavaid vastuseid peas keerlevatele küsimustele. Vähemtähtis ootus kursusele pole ka uue suhtluskonna tekkimine, et ka peale kursust omavahel edasi suhelda ja tööalaseid kontakte luua. Meil on väga vahva grupp ja me teeme veel suuri asju! Jõudu kõigile!

Kommentaare ei ole: