pühapäev, 2. september 2007

Tervitused Haapsalust

kohusetundlikult, merdarmastavalt Mallelt :-)
Töötan Haapsalu Kutsehariduskeskuses õpetaja ja haridustehnoloogina. Täiskasvanute koolitusega puutusin kokku umbes 5 aastat tagasi, kui hakkasin läbiviima Tiigrihüppe Sihtasutuse arvutikoolitusi õpetajatele.
Meie kursuselt ootan tuge ja kindlust, et rõõmsasti jätkata täiskasvanute koolitajana!

2 kommentaari:

Sirli ütles ...

Tere, Vahvad Inimesed!
Olen töötanud Tulika Taksos erinevatel ametikohtadel 10 aastat. Koolitamisega olen kokku puutunud sama kaua, alustades dispetserite koolitamisest, kuni tänasel päeval taksojuhtidele mõeldud klienditeeninduse psühholoogiaalaste loenguteni.
Nautisin 17. augusti päeva täiega, eriti teid, meie vahvad kursuslased. Kahjuks ei saanud arvutipäevast osa võtta ja nüüd olen väheke raskustes;)
Koolitusest ootan rohkem praktilisi näpunäiteid, et inimesed, kelle ees loengutel seisan, saaksid sama head emotsioonid, kui mina meie koolipäevast.
Päikeselist sügist!
Sirli

Sirli ütles ...

:))))
nonii! seda ma arvasingi! Minu post läks kommentaaridesse! Pean veel palju õppima!;))