neljapäev, 20. september 2007

Tere kõikidele ka minu poolt!

Olen Anne ja töötan juba üle 10 aasta Sampos, viimased 6 aastat sellest olen töötanud kontori juhina ning viimase aasta jooksul olen saanud rotatsiooni käigus juurde mitmeid kontoreid ehk uusi ja huvitavaid meeskondi. Minu peamisteks tööülesanneteks on muuhulgas oma meeskonnakaaslaste koolitamine, motiveerimine ja arendamine, samuti ka uue väljakutsena viia läbi koolitusi kogu Sampo nö. müügivõrgule - seoses sellega ootan antud kursuselt nii palju :)! Peamiselt erinevaid näpunäiteid, erinevaid teoreetilisi lähenemisi, mida praktikas järele proovida ja katsetada - pean tööd inimestega väga huvitavaks ja samas ka kõige motiveerivamaks jõuks enda jaoks!

IKT-alane õppepäev oli väga huvitav, kuna sellelaadne kokkupuude mul varasemast puudub, tore oli õppida pilditöötlust kasutama (olen sellest teadmisest puudust tundnud...), ajaveeb oli põnev.

Toredate taaskohtumisteni,

Anne

Kommentaare ei ole: