teisipäev, 4. september 2007

Tere, Vahvad Inimesed!

Mina, Sõbralik Sirli, olen töötanud Tulika Taksos erinevatel ametikohtadel 10 aastat. Koolitamisega olen kokkupuutunud pea sama kaua. Alustasin dispetserite koolitamisega ja tänasel päeval on minu kanda taksojuhtidele mõeldud klienditeeninduse psühholoogiaalased loengud.
nautisin 17. augusti päeva täiega, eriti teid, vahvad kursusekaaslased. Kahjuks ei saanud arvutipäevast osa võtta ja nüüd olen väheke raskustes ;)
Koolitusest ootan rohkem praktilisi näpunäiteid, et inimesed, kelle ees loengutel seisan, saakis sama positiivsed emotsioonid kui mina, meie koolipäevast,

Päikeselist sügist teile!

1 kommentaar:

Laine ütles ...

Sirli!
Sa oled väga tubli!
See, et algul kommentaariga hakkama said oli ju tegelikult väga hea katsetus, kuidas kommentaare lisada. Ja näed nüüd said ka ise postusega suurepäraselt hakkama!!!
Jõudu ja visadust Sulle!
Laine