kolmapäev, 19. september 2007

Tere kursusekaaslased

Kritiseeriv Kristel endasse vaatamas ja ennast tutvustamas. Ma loodan, et ma ei ole liialt kritiseeriv teiste ja enese suhtes. Õigem oleks enda kohta öelda Kriitiline Kristel (õiged sõnad leitakse mõnikord liiga hilja :-( ).

Momendil töötan ma Võru Täiskasvanute Gümnaasiumis matemaatika- ja arvutiõpetajana.

Täiskasvanute koolitamisega olen vahelduva eduga kokku puutunud aastast 1990. Arvutialast koolitust on jagatud õpetajatele, üliõpilastele, töötutele. Sellele vaatamata on veel palju õppida.

Koolitusest ootan praktilisi näpunäiteid erinevate metoodikate kasutamiseks (kuidas kaugkoolituse võimalusi saaks kasutada täiskasvanute gümnaasuimis õppetöö toetamiseks ja läbiviimiseks).

Ajaveebi loomine ja kasutamine on minu jaoks midagi uut, millega ma varem ei olnud kokku puutunud.

Soovin kõigile jõudu ja pealehakkamist oma kogemuste jagamiseks ning teiste kogemustest õppimiseks!

Kristel

Kommentaare ei ole: