reede, 7. september 2007

Tere kursusekaaslased

Mina olen Terane Terje ja töötan Tööturuameti Tallinna ja Harhjumaa osakonnas karjäärinõustajana. Konkreetselt õpetamise/koolitamisega ma igapäevaselt ei tegele, kuid eirnevate gruppide ees esinemine ei ole mulle päris võõras. (Konkreetse õpetamisega olen tegelenud 3 aastat tagasi ülikooli magistratuuris õppimise perioodil, kus muuhulgas tuli soortida pedagoogiline praktika).

Minu tööülesannete hulka kuulub tööandjale eelvalikute läbiviimine ja koolitusgruppide komplekterimiseks testimiste ja intervjueerimiste korraldamine. Lisaks individuaalsele nõustamisele viin läbi ka grupikonsultatsioone. Lektorina olen esinenud nii noortele (koolid, noortekeskused) kui ka täiskasvanutele(nt. lapsevanemad).



Kursuselt ootan eelkõige uusi teadmisi ja praktilisi näpunäiteid erinevate metoodikate kasutamisel. Lisaks esinemisoskuse arendamist ja enesejuhtimise "nippe".



Õppepäev 18.augustil oli minujaoks täiesti uudne, kuna ma ei ole sedalaadi web-i keskkondadega kokku puutunud. Kõik õppepäeval läbivõetud teemad olid väga huvitavad. Loodan selles vallas saada veel uusi teadmisi ja kinnistada õpitut.



Päikeselist nädalavahetust kõigile

Terje

Kommentaare ei ole: