pühapäev, 2. september 2007

Tere päikselist päeva!

Kuna minu teine õppepäev lõppes sellega, et oma blogi ära kustutasin, siis lõpuks õnnestus täna uus luua koos kasutajatunnusega ning siin ma nüüd olen! Rõõm näha, et juba esimesed postitused üleval :)
Omalt poolt lisan ka siis.
Töötan koolitusspetsialistina Sampo pangas. Naudin väga oma tööd ning rutiini minu päevades pole vähimatki! Organiseerin koolitusi majast välja ja majja sisse ning samuti viin ka ise läbi koolitusi.
Esimesel päeval meeldis mulle põhjalik sissejuhatus, mõnus sisse-elamine. Teisel päeval Moodle keskkonna kasutus ning bloggi, mis olid uued teemad minu jaoks.
Hea, et kohe edastati ka sessioonide ajad. Siinkohal üks mõte, nimelt hea oleks saada teada võimalikult varakult nende päevade teemad . Ning küsimus, kas on ka olemas nimekiri kirjandusest, mida peaksime/oleks soovitav läbi töötada?
Soovin kõikidele särtsu õpinguteks ja tööks!
Ave

1 kommentaar:

Laine ütles ...

Kulla Ave!
Tubli-tubli-tubli!
Ma loodan, et see oma ajaveebi tahtmatu kustutamine Sul tuju väga ära ei rikkunud ja uuesti ikka oma ajaveebi lood. Ajaveeb on tegelikult üks väga vahva vahend ka täiskasvanute koolituses koostöö tegemiseks.
Päikest edaspidiseks!
Laine